Ozonlu PRP ve Kireçlenme Tedavisi

OZONLU PRP TEDAVİSİ

Ozonlu prp, Bu tedavinin yapılabilmesi ve ozonun sağlık alanında kullanılabilmesi için ozon üretim teknolojileri kurulmuştur.

Bu teknolojiler sonucunda ozonlu prp yapılacak olan hastalarda işlemin uygulandığı bölgedeki toksinleri atan ve dokunun daha da ileri derece hasar görmesini engelleyen güçlü bir tedavi yöntemidir. İnsan sağlığı için ozon tedavisinden bahsedecek olursak ozon, insan kanındaki virüslerin giderilmesinde, cilt hastalıklarına, virüslerin sebep olduğu hastalıklarda, geç iyileşen yaralar ve dolaşım bozuklukları gibi birçok tedavide kullanılmaktadır.

Güneşin ultraviyole ışınlarının atmosferde oksijen ile karşılaştıklarında oluşan 3 atomlu oksijene ozon denilmektedir. “Ozon” Yunanca bir kelimedir ve “koklamak” manasına gelmektedir. Atmosferde bulunan en önemli gazlardan biridir. Zararlı ışınları engeller ve dünyadaki yaşamı mümkün kılmaktadır.

Diz Kireçlenmesinin Ozonlu Prp İle Tedavisini Gösteren Animasyon Video

ORTOPEDİDE OZONLU PRP

Ortopedi alanında ozonlu prp ise Patellofemoral Kondromalazi, diz kireçlenmesi, omuz kireçlenmesi, omuz sıkışması (Rotator kuff Sendromu) dirsek kireçlenmesi, el ve ayak bileği kireçlenmesi, tenisçi dirseği ( lateral epikondilit ), golfçü dirseği (medial epikondilit ), tendon hasarları ve kıkırdak lezyonları gibi hastalıkların tedavisi için yapılan bir işlemdir.

Omuz Kireçlenmesinin Ozonlu Prp İle Tedavisini Gösteren Animasyon Video

OZONLU PRP NASIL HAZIRLANIR

Tedaviye başlamadan önce hastadan kan alınır ve tüpe aktarılır. Alınan kandaki trombositlerin yani beyaz kan hücrelerinin ayırt edilebilmesi santrifüj denilen işlemlerden geçirilir, ardından çoğaltma işlemine ( kliniğimizde FDA onaylı ürünler ile) geçilir on kata kadar zenginleştirilerek çoğaltılır. İşlem tamamlandıktan sonra tüpten zenginleştirilmiş trombosit hücreleri toplanır ve içinde ozon olan diğer tüpün içine aktarılır. Böylelikle hasarlı eklem bölgesine uygulanmak üzere güçlü bir karışım hazırlanmış olur.

HASTAYA NASIL UYGULANIR?

Ozon ve kandaki trombositler (beyaz kan hücreleri) ile hazırlanmış olan karışım ortopedi doktorlarımız aracılığı ile diz, dirsek, omuz, el ve ayak bileği bölgelerine enjektör ile uygulanır. İşlem ayaktan tedavi olarak kabul edilir ve aynı gün taburcu olursunuz. İşlem süresi uygulama bölgelerine göre 15 dakika ile 1 saat arası sürebilir. 3 seansta kireçlenme ağrılarınızdan bu etkili tedavi yöntemi ile kurtulmanız mümkün.

OZONLU PRP TEDAVİSİ KİMLER TARAFINDAN YAPILMALI?

Tedavinin mutlaka bir ortopedi doktoru tarafından yapılmasını gerekir. Eklem bölgelerinizi en iyi tanıyan kişinin ortopedi cerrahlarının olduğunu unutmayın.

OZONLU PRP TEDAVİSİ KİMLER TARAFINDAN YAPILMALI?

PRP TEDAVİSİ TOTBİD BİLİMSEL AÇIKLAMA

Sınır değerinden daha yüksek trombosit konsantrasyonlardaki plazma, trombositten zengin plazma (TZP) veya diğer yaygın kullanılan ismiyle Platelet Rich Plasma (PRP) olarak adlandırılmaktadır. PRP kullanımındaki asıl amaç, trombositlerin alfa granüllerinin zengin içeriklerinin ortama tedavi amaçlı salınımının sağlanmasıdır. Trombositlerde bulunan alfa ve dens granüller ve bu granüllerin içerikleri, trombositlerin temel fonksiyonları yanında, bugün yeni tanımlanmış inflamasyon, anjiyogenez, ateroskleroz ve yara iyileşmesi gibi farklı süreçleri gerçekleştirebilmek açısından çok önemlidir. Son yıllarda, kas-iskelet yaralanmalarında ve sorunlarında PRP uygulamaları ile ilgili birçok klinik araştırmanın sonuçlarında umut verici gelişmeler belirtilmiştir. “Ne ararsan kendinde ara” özdeyişinin doğrultusunda, kendi organizmamızı tanıdıkça, daha yeni yöntem ve uygulamaların gerçekleşeceği bir dönem bizi beklemektedir

TROMBOSİTLERİN YAPIMI VE YAPISI Megakaryositler, kaynağını pluripotent kök hücrelerden alan, hücre bölünmesi olmaksızın çok sayıda DNA replikasyonu (kopyalanarak çoğalma) ile matür (olgun) hale dönüşen sıra dışı hücrelerdir. Asıl önemli rolleri, dolaşıma trombositleri salan çok özgün hücreler olmalarıdır.[1] İnsan bedeni, her gün yaklaşık 100 milyar trombosit yapar. Bunların çok az bir kısmı hemostazda kullanılır; geriye kalan trombositler karaciğer ve dalak sayesinde dolaşımdan uzaklaştırılır. Trombositlerin dolaşımdaki yaşam süreleri yaklaşık 10 gündür.[2] Trombositlerin dolaşımdan uzaklaştırılmalarında….

Yazının Tamamını Totbit Web Sitesinden Okuyabilirsiniz

Totbit – Türk Ortopedi ve Travmatoloji Birliği Derneği

Kaynak : http://dergi.totbid.org.tr/20173/totbid.dergisi.2017.34.pdf

Ozonlu prp tedavisi mutluluk

1. Volkan dedi ki:

Bugün randevu aldım ameliyat olmak istemiyorum. İnş iyileşirim

2. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba Volkan Bey ozonlu prp tedavisi ile diz, omuz, dirsek, el ve ayak bileği tedavilerinde etkili sonuçlar alabilirsiniz. Sağlıklı günler dileriz.

3. Savaş dedi ki:

Üç seansın ücreti ne kadar

4. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba Savaş Bey bilgileri mail adresinize ilettik.

5. Mehtap dedi ki:

Merhaba.devlet hastanesi ortopedi doktoru MR sonucu dizlerime kireçlenme kıkırdak yumuşaması vb. Prp uygulamasından bahsetti araştırdım nette .14yıldır bu agrılarla yasıyorum fiyat bilgisi seans sayısı bilgilerini rica ediyorum.

6. Ayşegül dedi ki:

Diz eklem sivi kaybi ve agrilarim var. Ozonlu prp 2 ya da 3 seans islem tutari nedir?

7. Batur dedi ki:

Omuz için 3 seans uygulama ücreti nedir. Ayrıca bel fıtığı için nasıl bir uygulama var? Ücret nedir?

8. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba Batur Bey tüm bilgiler e-posta adresinize iletildi. Saygılarımızla

9. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba Ayşegül Hanım tüm bilgiler e-posta adresinize iletildi. Saygılarımızla

10. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba Mehtap Hanım tüm bilgiler e-posta adresinize iletildi. Saygılarımızla

11. ayşe baydar dedi ki:

sol omuz eklem artrozu ve rotator manşet yetersizliği mr da görüldü.ameliyat olmak istemiyorum.
    ozonlu prp kaç seans uygulanıyor.hangi zaman aralıklarında yapılır.faydası ne kadar zaman devam eder?
    toplam seans ücreti ne kadar. sgk indirimi var mı?
    yeriniz nerede?

12. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba efendim gerekli tüm bilgilendirme mail adresinize iletildi.

13. Gül mutlu dedi ki:

İyi günler.Kalça eklemde kireçlenmem var yıllardır.Son iki üç senedir ağrılar arttı ve ağrılı dönemlerde sekiyorum.Kök hücre tedavisi ücreti nedir ve bundan başka prp veya başka tedavi uygulananabilirmi?

14. Erdinç dedi ki:

Ozonlu prp uygulamasında yaş sınırı var mı?65 yaş altı gibi.

15. Makbule Atalan dedi ki:

Dizler için ücret ne kadar. Teşekkürler

16. Hüseyin. Deveci dedi ki:

Tip 2 diyabete bağlı nörapati sonucu özellikle ayaklarımda ve ellerimde güç kaybı söz konusudur.Şeker hapı ve insülin iğnesi kullanıyorum.Söz konusu yöntemle tedavi olmam mümkün mü acaba.İletişim adesinizi,toplam 3 seans fiyatı bilgilerini rica ediyorum..

17. Fatma Özcan Güner dedi ki:

Merhaba sağ dizimde kireçlenme ve sol kolumda tenisçi dirsek hastalığı teşhisi kondu .nasıl bir tedavi uygulanması gerekir kaç seans ücreti ne kadar yeriniz nerede

18. FATMA kaplan dedi ki:

Merhabalar
    Karından alınan kök hücreler işlemden geçince çoğalıyormu yoksa karın yağından kök hücre ayrışıyor mu merak ediyorum.Yaşla beraber kök hücreler azaldığı için ileri yaşta yapılan işlemin faydası daha az olur diye düşünüyorum.Cevabınız, için teşekkürler.

19. Ali Çelik dedi ki:

Cekilen mr da Omurilik kanali daralmasi 3 bel fitigi ve omurilik kireclenmesi var sizin tedavinizle cozum olur mu.

20. Ömür Ertüzün dedi ki:

Sağ dizimden protez ameliyatı oldum. sol dizimin de olması gerekiyor, ama şu anda olmak istemiyorum. Sol dizi desteklemek adına ozonlu prp yaptırmak istiyorum. Sıvı kaybı ve kireçlenme var.
    Tek diz için ozonlu prp fiyatı nı öğrenebilirmiyim….

21. ali ulvi tutkun dedi ki:

ayak baş parmaklarımda kireçlenme var ücreti ve kaç seans

22. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba, detaylı bilgilendirme e-posta adresinize gönderilmiştir.

23. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba karın bölgesinden alınan kök hücreler işlemlerden geçirilerek çoğaltılabiliyor. Tedavinin yapılması için yaş sınırı yoktur.

24. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba, ozonlu prp uygulamasında yaş sınırı yoktur.

25. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba, gerekli bilgilendirme e-posta adresinize iletildi.

26. Muhammet dedi ki:

Slm Benim her iki kalca ve bel de kirec var kac seans ve tabiki bunun Maliyeti bana ne olur.
    Yas 45 boy 178 kilo 100 kg ve Romatizma hastasiyim Antisklepoze.intabli Romatizma.

27. Turgut Kuruçaylıoğlu dedi ki:

Dizlerimde kireçlenme var kaç seans olur. Seans ücreti ne kadar.

28. Meral akba dedi ki:

Ayak ve ayak bileğinde kireçlenme ve çeşitli sorunlar var
    Prş ve kök hücre tedavilerinin ücretini öğrenmek istiyorum

29. Ali ŞAHİN dedi ki:

3 seans tedavi ücreti ne kadar ve açık adres alabilirmiyim.

30. Kerime örge dedi ki:

Ameliyat dediler olmak istemiyorum ozon tedavisinin ücreti ne kadar her iki diz

31. Ertan dedi ki:

Selam bende dizlerimde sıkıntı var birde boyun kireçlenmesi var

32. Yucel coskan dedi ki:

Dizimde surekli agri var sgk lıyim ucret nekadar olur

33. Mehmet dedi ki:

65 yaşındaki annemin dizinde kıkırdak azalması ve ağrı var. 2 diz için prp önerdi doktor.ucreti ne kadardır ?

34. Ayse dedi ki:

Doktor dizletimde kireclenme basladigini soyledi durtunme ve agri hissediyorum ozonlu prp iyi gelirmi etkisi ne kadar fiyat alabilirmiyim

35. SAFİYE dedi ki:

diz için 3 seyans ücreti hakkında bilgi rica edebilir miyim

36. Funda meral dedi ki:

3 seans tedavi ücreti nedir

37. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba Efendim, Bilgilendirme E-Postası Mail Adresiniz İletilmiştir.