Ozon Tedavisi

Dirseklerimiz, omuzlarımız, dizlerimiz, boynumuz, kalçamız, el ve ayak bileklerimiz kireçlenme gibi hastalıklara yakalandığında eklem bölgelerimizde iltihaplanmaya meydana gelerek sertlik ve ağrılara neden olur. Ozon tedavisi bu belirtileri hafifletmeyi amaçlamaktadır. Kireçlenme hastalıklarının tedavisi için şu anda ki en etkili bilimsel yöntemlerden biri ozon tedavisidir. Ağrı ve iltihabı azaltmaya yardımcı olur ve ayrıca kireçlenme olan bölgedeki hasarlı kısmın bağışıklığının güçlendirir. Yan etkisi yoktur ve hastaların yaşam kalitelerini artırmakdadır.

Ozon Tedavisi' nin Yararları

Ozon tedavisi, oksijen ve ozon konsantrasyonunun uygulanmasına dayanan bir tekniktir. Bileşim vücutta hızla çözünür ve kireçlenme olan bölgeye temas ederek bu bölgedeki alanın ağrısının giderilmesine yardımcı olur. Ozon tedavisi’ nin birçok faydası vardır. Bunlar:

• Vücudun antioksidan sistemlerini geliştirir.
  • Bakterisidal ve dezenfektan etkileri.
  • Bağışıklık sisteminin enfeksiyonlar ve otoimmün hastalıklarla savaşmasına yardımcı olur.

OZON TEDAVİSİ

Ozon tedavisi kireçlenme rahatsızlığı olan hastaların günlük aktivitelerine daha erken dönmelerini sağlar ve bu da yaşam kalitelerini artırır. Ayrıca, ilaç kullanımını içermediğinden, ozon tedavisinin hiçbir yan etkisi yoktur ve kullandığınız diğer ilaçlarla etkileşime girmez.

Bütün bunlar, ozon tedavisinin neden otoimmün hastalıkların ve artrit gibi kronik iltihaplı durumların tedavisinde giderek daha fazla kullanıldığını açıklamaktadır. Aslında, fıtıklaşmış diskler ve bel ağrısı gibi diğer bozuklukları tedavi etmek için de kullanılmaktadır. Hızlı, etkili ve ağrısız bir tekniktir. Ve ayakta tedavi edilebilir, çok az kontrendikasyonları vardır ve uzman ortopedi doktorları tarafından gerçekleştirilirse herhangi bir komplikasyon oluşturmaz.

Kireçlenme hastalıklarının ameliyatlı ve bilimsel yöntemlerle tedavisi alanında uzmanlaşmış ortopedi doktorlarımız İstanbul' da hizmetinizde.