Ortopedi hastanesi

Ortopedi hastanesi iskelet hastalıkları olan hastaların, kemik,eklem, kas, bağ, tendon, sinir, cilt bozuklarının tanısı, tedavisi ve hastalığı önlemek için uzman doktor ve fizyoterapistlerin bulunduğu hastanelerdir. Kısacası kas ve iskelet sistemlerinin tedavisi ortopedi hastaneleri' nde yapılmaktadır.

Ortopedi Hastanesi

Vücudunuzun kas-iskelet sistemi, kemikler, eklemler, bağlar, tendonlar, kaslar ve sinirlerin karmaşık bir sistemidir ve hareket etmenizi, çalışmanızı ve aktif olmanızı sağlar. Artroskopik cerrahi, kırık, çıkık, kireçlenme hastalığı olan kişilerin tedavisi (protez cerrahisi) avrasya ortopedi hastanesi'nde gerçekleşmektedir.

Ortopedi hastanelerinde çalışan ve ortopedi alanında uzmanlaşmış hekimlere ortopedik cerrahlar veya ortopedistler denir.

Ortopedistin rolü

Ortopedistler, cerrahinin yanı sıra tıbbi, fiziksel ve rehabilitasyon yöntemlerini kullanırlar ve kas-iskelet sistemi ile ilgili sağlık hizmetlerinin tüm yönlerinde yer alırlar. Ortopedistler, kırıklar ve çıkıklar, yırtılmış bağlar, burkulmalar ve tendon yaralanmaları, çekilmiş kaslar ve bursit rüptüre diskleri, siyatik, bel ağrısı ve skolyoz vuruş dizleri, yay bacakları, bunyonlar ve çekiç ayak parmakları, artrit ve osteoporoz, kemik tümörleri, kas distrofisi ve serebral palsi, parmak ve ayak parmaklarında eşit olmayan bacak uzunluğu anormallikleri ve büyüme anormallikleri gibi hastalıkları ortopedi hastanesi'nde tedavi edebilirler

Genel olarak, ortopedistler şu konularda yeteneklidir:

• Yaralanma veya rahatsızlığınızın teşhisi
  • İlaç tedavisi, egzersiz, cerrahi veya diğer tedavi planları
  • Hareket, güç ve işlevi eski haline getirmek için egzersizler veya fizik tedavi önererek rehabilitasyon
  • Yaralanmayı önlemek veya hastalıkların ilerlemesini yavaşlatmak için bilgi ve tedavi planları ile önleme

Tipik olarak, ortopedistin uygulamasının yüzde 50 kadarı yaralanma veya hastalıkların cerrahi olmayan veya tıbbi yönetimine ve yüzde 50'si cerrahi tedaviye ayrılmıştır. Kemikler, eklem, kaslar, tendonlar, bağlar, sinirler veya cilt yaralanması veya hastalığı nedeniyle kaybedilen işlevi geri kazanmak için cerrahi gerekebilir.

Ortopedist ayrıca diğer sağlık profesyonelleri ile yakın çalışır ve genellikle diğer doktorlara danışmanlık yapar. Ortopedistler karmaşık, çok sistemli travmayı yöneten ve acil bakımın organizasyonunda ve sunumunda sıklıkla önemli bir rol oynayan ekiplerin üyeleridir.

Diğer tıp dalları gibi, dikkate değer teknolojik gelişmeler son yıllarda ortopedi alanını önemli ölçüde şekillendirmiştir. Ortopedi hastanemizde her zaman güncel teknolojiler ile hastalarımıza hizmet vermekteyiz.

Heyecan verici bilimsel araştırmalar ortopedik cerrahların gelecekte bir gün hastalarda bağ ve kemik büyümesini teşvik etmesini sağlayabilir. Avrasya ortopedi hastanesi' nde bilimsel tedavi hizmetleri de vermekteyiz.

Dejeneratif eklem hastalığının cerrahi tedavisinde büyük ilerlemeler olmuştur. Örneğin, ortopedik cerrahlar hastalıklı bir eklemi protez cihazı ile değiştirebilir (toplam eklem replasmanı)

Eklemlerde "büyüyen" eklem kıkırdağı üzerinde araştırmalar devam ediyor, bu da bir gün bazı insanların eklem replasmanları alma ihtiyacını azaltabilir

Ortopedi Hastanesi ve Ortopedi Uzmanlıkları

Çoğu ortopedi uzmanı genel ortopedi uygularken, bazıları ayak, el, omuz, omurga, kalça, diz ve diğerleri pediatri, travma veya spor tıbbı tedavisinde uzmanlaşabilir. Bazı ortopedistler çeşitli alanlarda uzmanlaşabilirler.

Ortopedi Hastanesindeki Tedaviler

Ortopedik hastalar eklem replasmanı ve ortopedistin eklem içine bakmasına izin veren artroskop gibi teknolojik gelişmelerden faydalanmıştır. Ancak ziyaretiniz kişisel görüşme ve fizik muayene ile başlayacaktır. Bunu kan testleri, röntgen ışınları veya diğer testler gibi teşhis testleri takip edebilir.

Tedaviniz tıbbi danışmanlık, ilaçlar, atmalar, ateller ve egzersiz veya cerrahi gibi tedavileri içerebilir. Çoğu ortopedik hastalık ve yaralanma için, birden fazla tedavi şekli vardır. Ortopedistiniz tedavi seçeneklerini ortopedi hastanesi' nde sizinle tartışacak ve aktif ve fonksiyonel bir yaşam sürmenizi sağlamak için en iyi tedavi planını seçmenize yardımcı olacaktır.

Eğitim

Ortopedi cerrahınız, kas-iskelet sistemi yaralanmalarının ve hastalıklarının doğru teşhisi ve tedavisi konusunda kapsamlı eğitime sahip bir tıp doktorudur.

Avrasya Ortopedi - Yaşama Hareket Katar