Servikal Diskopati

Boyun fıtığı olarak halk arasında bilinir. Boyun fıtıklarında ilk belirtiler çoğu kez, bir servikal sinir kökünün sıkışması ile bağlana bilecek semptomlarve bulgular, boyun ve tek yanlı kol ağrısı sık rastlanılan bir semptom olup hastaların çoğu kez tutulu

Lomber Diskopati

Lomber diskopati' ye halk arasında bel fıtığı da denir. Daha çok kişiler bel fıtığından yakınırlar. Ağır bir şey kaldırma, uzun süre ayakta durma, düşmeler, yanlış sporlar sebep olmaktadır. Kişiler şiddetli bel ağrılarını yanısıra bel ağrısı çekmeyebilir

Siyatik Tedavisi

Siyatik tedavisinden önce, siyatik nedir sorusunu cevaplayalım. Siyatik sinir, kalça içinde piriformis kasının içinden geçerek bacağa gider. Genellikle ters, dengesiz ve ani bir harakete bağlı olarak siyatik sinir, piriformis kasının içinde sıkışır ve tam o bölgede

Nükleoplasti ve Fıtık Tedavisi

Nükleoplasti, bel ve boyun fıtığı tedavisi için kullanılan, cerrahi dışı bir tedavi yöntemidir. Bu yöntem ile diskin merkezinde yer alan jelimsi madde “nükleus pulpozus” buharlaştırılır. Diskin dışını kaplayan anulus adındaki kemerin açılması ve nükleusun dışarı çıkarak...

Ameliyatsız Bel Fıtığı Tedavisi

İskeletimiz, omurgamız sayesinde ayakta durmamızı sağlar. Omurların arasında disk adı verilen, içi jel gibi bir madde, dışı ise kıkırdaktan oluşan kısımlar bulunmaktadır. Jelimsi madde kıkırdaktan dışarıya doğru taşarsa bu durumda bel fıtığı meydana gelir. Fıtıklaşan disk

Bel Fıtığı Tedavisi

Bel fıtığı tedavisi için tercih edilecek yöntem hastalığın hangi safhada olduğuna bağlıdır. Hastalık başlangıç safhasındaysa yani bel ve bacakta ağrı mevcut ancak hareket kısıtlılığı bulunmuyorsa, bu durumda ilaç tedavisi uygulanabilir. Yine bunun yanında hasta istirahat

Epidural Enjeksiyon

Epidural enjeksiyon; ameliyat, travma ve kalça kırıkları sonrasında oluşan ağırların tedavisinde kullanılmaktadır. Bunun yanında kronik bel, bacak, boyun ve kol ağrıları ile omurga kanalı darlığı hastalığında kullanılmaktadır. Yine kol veya bacağı kesilen insanlarda görülen

Kanal Daralması, Omurilik Daralması

Kanal daralması ya da omurilik daralması, hastalar tarafından genellikle siyatik ağrıları ya da bel ve boyun fıtığı gibi rahatsızlıklar ile karıştırılır. Omurgayı oluşturan yapılarda yıpranma meydana gelmesi nedeniyle oluşan bu hastalık, bel ve boyun fıtığını taklit etse

Tercihler