İstanbul Kök Hücre Merkezi

Kök hücre tedavisi yapan hastaneler içinde otoritesini koruyan tedavi merkezimizde steril ortamda uygulanan kök hücre nakli ile ortopedi hastalıkları ameliyatsız tedavi edilebilir.

Kök hücre tedavisi yapan hastaneler

İstanbul da kök hücre tedavisi yapan hastaneler’ den biri olan ve bünyesinde kök hücre tedavisi alanında uzmanlaşmış kaliteli bir ekip bulunduran Avrasya Ortopedi Merkezi Kalça ve diz kireçlenmesi, omuz ve dirsek kireçlenmesi, ayak ve el bileği kireçlenmesi gibi rahatsızlığı olan hastaların ameliyatsız tedavilerini yapmaktadırlar.

Günümüzde kök hücre tedavisi yapan hastaneler sizler için ameliyatsız tedavi yöntemleri sunan hastanelerdir. Kök hücre tedavisi yapan hastaneleri tercih ederken çalışan ekibin ortopedi uzmanlarından oluşması konusunda hassas olunuz.

Kök hücre tedavisi yapan hastaneler

Ameliyathane ve laboratuvar donanımları tam olmalıdır. Avrasya Ortopedi Merkezi kök hücre tedavisi yapan hastaneler arasındaki otoritesini korumaktadır. Şimdiye kadar birçok hastamızın kök hücre tedavisini başarılı bir şekilde tamamladık. Hastalarımız çok kısa sürede ağrılarının azaldığını ve rahatça yürüyüş yapabildikleri bize iletirler. Çünkü ekibimiz her adımınızda sizinle olacak.

Prp tedavisi günümüzde çoğu birey tarafından kök hücre tedavisi olarak bilinmektedir. Prp tedavisin trombositten (beyaz kandan) zengin plazmaların, yani hastadan alınan kanın trombositinin (beyaz kanın) ileri teknoloji cihazlarla ayrıştırılarak ayırt edilmesi ve trombositin (beyaz kanın) alınarak hastalıklı bölgeye enjekte edilme işlemidir.

Kök hücre tedavisi yapan hastaneler’ de ise bu işlem hastanın göbeğinden yada kemik iliğinden alınarak yine ileri teknoloji cihazlarla ayırt edilerek sağlıklı hücreler toplanır ve hastalıklı bölgeye uygulanır. Kök hücre tedavisi ortopedi de yeni nesil bir tedavi yöntemidir ve ameliyatsız tedaviler içerisinde en etkili olanıdır.

Diz, kalça, omuz, dirsek, el bileği, ayak bileği gibi eklem tedavilerinde, menisküs yırtılmalarında, kas yaralanmalarında etkilidir. Ortopedi doktolarımız ameliyat olmak istemeyen kireçlenme rahatsızlığı olan hastalarımız için bu tedaviyi önermektedir.

Tıbbın tüm alanlarda yaygınlaşan ve hastalara umut olan bu tedavi yöntemi ortopedik hastalıklara da çözüm oluyor. Doğru eklemlere doğru oranda kök hücre nakli yapılarak tedavinin başarı oranı daha da artıyor.  Kronikleşen hastalıkların çözümünde kök hücre ile çözüm sağlanabilir.

Kök hücre tedavisi olmadan önce dikkat etmemiz gereken en önümli maddeler

• Tecrübeli ortopedi doktorları tarafından bu işlemin yapılması.
  • Kök hücre naklinin steril koşullarda ve hastane ortamında uygulanması.