Omuz Kireçlenmesi Tedavisi

Ortopedi doktorlarımız omuz kireçlenmesi tedavisine yardımcı olacak bilimsel tedavileri öncelikli olarak (eklemde kireçlenme ilerlememişse) hastalarına tavsiye etmektedir. Bilimsel tedavi ile vücudumuzdaki doğal onarım sistemi harekete geçerek hasarlı kıkırdak iyileşme sürecine girer. Bilimsel tedavinin amacı hastanın vücudundaki onarım sistemini güçlendirmektedir.

Omuz Kireçlenmesi Tedavisi

Omuz vücudumuzda bulunan en esnek eklemdir. Bilimsel tedavi ile iyileşebilecek en yaygın omuz yaralanmaları aşağıdaki gibidir.

• Omuz Kireçlenmesi
  • Ratotor Manşet Yaralanması
  • Omuz Bursitleri
  • İltihaplı Sinovyal Membran

Omuz kireçlenmesi bilimsel yöntemler kullanılarak tedavi edilebilir. Merkezimizde doktor muayenesinden sonra 2-3 seansta tamamlanır.

Hiçbir yan etkisi yoktur ve ağrısız bir tedavi yöntemidir. Bilimsel yöntemler ile iyileşebileceğiniz 2 tür  tedavi mevcut. Aşağıdaki videolardan tedavinin tüm aşamalarını izleyebilirsiniz.

Omuz kireçlenmesi tedavi videosu 1

Omuz kireçlenmesi tedavi videosu 2

Kalça Kireçlenmesi Tedavisi

Kalçanın herhangi bir şekilde yaralanması ve yaşa başlı olarak kireçlenmesi hareket alanımızı kısıtlar ve ağırlık taşıma yeteneğimizi olumsuz yönde etkiler. En sık görülen kalça yaralanmaları aşağıdaki gibidir.

• Kalça kireçlenmesi
  • İltihaplı Synovium
  • Kalça Ağrısı

Ortopedi doktorlarımız kalça kireçlenmesi tedavisine yardımcı olacak bilimsel tedavileri öncelikli olarak (eklemde kireçlenme ilerlememişse) hastalarına tavsiye etmektedir. Bilimsel tedavi ile vücudumuzdaki doğal onarım sistemi harekete geçerek hasarlı kıkırdak iyileşme sürecine girer. Bilimsel tedavinin amacı hastanın vücudundaki onarım sistemini güçlendirmektedir.

Kalça Kireçlenmesi Tedavisi

Kalça kireçlenmesi bilimsel yöntemler kullanılarak tedavi edilebilir. Merkezimizde doktor muayenesinden sonra 1 seansta tamamlanır.

Kalça kireçlenmesi tedavi videosu

Dirsek Kireçlenmesi Tedavisi

Ortopedi doktorlarımız dirsek kireçlenmesi tedavisine yardımcı olacak bilimsel tedavileri öncelikli olarak (eklemde kireçlenme ilerlememişse) hastalarına tavsiye etmektedir. Bilimsel tedavi ile vücudumuzdaki doğal onarım sistemi harekete geçerek hasarlı kıkırdak iyileşme sürecine girer. Bilimsel tedavinin amacı hastanın vücudundaki onarım sistemini güçlendirmektedir.

Dirsek Kireçlenmesi Tedavisi

Dirsek vücudumuzda çeşitli hareketler yapmamızı sağlayan esnek bir eklemdir. Bilimsel tedavi ile iyileşebilecek en yaygın dirsek yaralanmaları aşağıdaki gibidir.

• Dirsek Kireçlenmesi
  • Dirsek Ağrısı
  • Lateral Epikondilit
  • Medial Epikondilit

Dirsek kireçlenmesi bilimsel yöntemler kullanılarak tedavi edilebilir. Merkezimizde doktor muayenesinden sonra 2-3 seansta tamamlanır.

Dirsek kireçlenmesi tedavi videosu 1

Dirsek kireçlenmesi tedavi videosu 2

Diz Kireçlenmesi Tedavisi

Ortopedi doktorlarımız diz kireçlenmesi tedavisine yardımcı olacak bilimsel tedavileri öncelikli olarak (eklemde kireçlenme ilerlememişse) hastalarına tavsiye etmektedir. Bilimsel tedavi ile vücudumuzdaki doğal onarım sistemi harekete geçerek hasarlı kıkırdak iyileşme sürecine girer. Bilimsel tedavinin amacı hastanın vücudundaki onarım sistemini güçlendirmektedir.

Diz Kireçlenmesi Tedavisi

Dizdeki herhangi bir yaralanma veya hastalık eklemin hareket açıklığını olumsuz etkilemektedir. En sık görülen diz hastalıkları ve yaralanmaları;

• Diz kireçlenmesi
  • Kıkırdak yaralanması
  • Menisküs hastalıkları
  • Patellar tendinit

Diz kireçlenmesi bilimsel yöntemler kullanılarak tedavi edilebilir. Merkezimizde doktor muayenesinden sonra 2-3 seansta tamamlanır.

Hiçbir yan etkisi yoktur ve ağrısız bir tedavi yöntemidir. Bilimsel yöntemler ile iyileşebileceğiniz 2 tür  tedavi mevcut.  Aşağıdaki videolardan tedavinin tüm aşamalarını izleyebilirsiniz.

Diz kireçlenmesi tedavi videosu 1

Diz kireçlenmesi tedavi videosu 2

Ayak Bileği Kireçlenmesi Tedavisi

Ortopedi doktorlarımız ayak bileği kireçlenmesi tedavisine yardımcı olacak bilimsel tedavileri öncelikli olarak (eklemde kireçlenme ilerlememişse) hastalarına tavsiye etmektedir. Bilimsel tedavi ile vücudumuzdaki doğal onarım sistemi harekete geçerek hasarlı kıkırdak iyileşme sürecine girer. Bilimsel tedavinin amacı hastanın vücudundaki onarım sistemini güçlendirmektedir.

Ayak Bileği Kireçlenmesi Tedavisi

Ayak bileğindeki herhangi bir yaralanma veya hastalık eklemin hareket açıklığını olumsuz etkilemektedir. En sık görülen ayak bileği hastalıkları ve yaralanmaları;

• Ayak bileği kireçlenmesi
  • Ligament burkulma ve yırtılma
  • Tarsal tünel sendromu

Ayak bileği kireçlenmesi bilimsel yöntemler kullanılarak tedavi edilebilir. Merkezimizde doktor muayenesinden sonra 2-3 seansta tamamlanır.

Ayak bileği kireçlenmesi tedavi videosu 1

Ayak bileği kireçlenmesi tedavi videosu 2

El Bileği Kireçlenmesi Tedavisi

Ortopedi doktorlarımız el bileği kireçlenmesi tedavisine yardımcı olacak bilimsel tedavileri öncelikli olarak (eklemde kireçlenme ilerlememişse) hastalarına tavsiye etmektedir. Bilimsel tedavi ile vücudumuzdaki doğal onarım sistemi harekete geçerek hasarlı kıkırdak iyileşme sürecine girer. Bilimsel tedavinin amacı hastanın vücudundaki onarım sistemini güçlendirmektedir.

El Bileği Kireçlenmesi Tedavisi

El bileğindeki herhangi bir yaralanma veya hastalık eklemin hareket açıklığını olumsuz etkilemektedir. En sık görülen el bileği hastalıkları ve yaralanmaları;

• El bileği kireçlenmesi
  • Karpal Tünel Sendromu
  • Skafoid Kırığı
  • Kienböck Hastalığı

El bileği kireçlenmesi bilimsel yöntemler kullanılarak tedavi edilebilir. Merkezimizde doktor muayenesinden sonra 2-3 seansta tamamlanır.

El bileği kireçlenmesi tedavi videosu

SİZİ ARAYALIM

acil ortopedi