Diz Protezi Ameliyatı

Diz ağrısına ne iyi gelir

Diz protezi revizyonu daha önce diz protezi ameliyatı olan hastaların, protezdeki sorunlardan dolayı yeniden ameliyat olma işlemine denir.

Diz kapağı ağrısı olan hastalar için Total diz protezi ameliyatı tüm tıbbın en başarılı prosedürlerinden biridir. Vakaların büyük çoğunluğunda, insanların daha zengin ve daha aktif yaşamlarını kronik diz kapağı ağrısı’ ndan kurtarmasını sağlar. Bununla birlikte, zamanla, diz protezi ameliyatları çeşitli nedenlerden dolayı başarısız olabilir. Böyle bir durumda diz kapağında ağrı ve şişme oluşabilir. Bu yüzden bu tür ameliyatların tecrübeli ekipler tarafından yapılması gerekmektedir.

Daha önceki diz protezi ameliyatı başarısız olursa, doktorunuz ikinci bir ameliyat geçirmenizi tavsiye edebilir. Diz protezi ameliyatı; Bu prosedürde, doktorunuz önceki protezin bazı bölümlerini veya hepsini çıkarır ve yenileriyle değiştirir.

Her iki prosedür de aynı amaca sahip olmakla birlikte – diz kapağı ağrısı ‘nı hafifletmek ve fonksiyonu iyileştirmek için diz protezini değiştirme ameliyatı ilk ameliyattan farklıdır. Kapsamlı planlama ve iyi bir sonuç elde etmek için özel implantlar ve araçlar gerektiren daha uzun bir prosedürdür.

Açıklama

Diz kapağı ağrısı için yapılan bu tedavide, primer total diz protezi ameliyatı sırasında diz eklemi, metal ve plastik bileşenlerden yapılmış bir implant veya protez ile değiştirilir. Her ne kadar total diz protezi ameliyatının çoğu başarılı olsa da, zaman içinde implant aşınması ve gevşemesi gibi problemler orijinal bileşenlerin değiştirilmesi için revizyon prosedürü gerektirebilir. Doktor seçiminizi bu tür problemleri yaşamamanız için önemlidir. Uzman kadromuz ameliyatlı ve ameliyatsız tedavi seçeneklerimiz ile hizmetinizde.

Kemikteki hasar, revizyon yapılması için doktorun standart total diz protezinin kullanmasını zorlaştırabilir. Çoğu durumda, ekstra destek için kemiğin daha derinlerine uyan daha uzun, daha kalın saplı özel protezler kullanılabilir.

DİĞER TEDAVİ YÖNTEMLERİ İÇİN TIKLAYIN

Formu Doldurun Sizi Arayalım