Diz ağrısına ne iyi gelir

Bireyler diz ağrılarının en büyük nedeninin kireçlenme olduğunu düşünebilirler. Fakat diz ağrılarının tek sebebi kireçlenme değildir. Dizlerdeki bağların kopması, tendonların zedelenmesi de diz ağrılarının nedenlerindendir.

Diz ağrısına ne iyi gelir? Ağrılarınız artmaya başladığında ilk yapmamız gereken dinlenmemiz. Dinlenmek diz ağrısına iyi gelir. Ağrıyan bölgeye soğuk veya sıcak uygulamak yapmak istiyorsanız ilk terciğiniz soğuk uygulama yapmak olsun. Ağrılarınız arttığında kendinizi daha fazla yormayın ve mutlaka dinleninin. Dizlerinizin ağrısı çok şiddetli değilse ve daha da ilerlememesi için önceden önlem almak isterseniz kendinize egzersiz zamanı belirleyin ve iyileşme programına yavaşça başlayın. Düşme risklerini azaltmak içinde düz zeminlerde yürüyüş yapın.

Diz ağrısına ne iyi gelir

Diz ağrısına ne iyi gelir? Özellikle aşırı kilo dizlere fazla yüklenmeye sebep olur. Diz ağrısı oluşturur. Diz ağrıları uzun süre hareketsiz kalan bireylerin en çok karşılaştığı rahatsızlıklardandır. Bu yüzden yediklerimize dikkat ederek, kilo vererek diz ağrısı tedavi edilebilir.

Diz ağrısına ne iyi gelir? Tendonların ve bağların eklem üzerinde rahatça kaymasını sağlayan dokulara bursit denilmektedir. Bazı yaralanmalarda ve darbelerde bursitler zarar görür ve iltihap meydana gelir. Buda dizde şişme ağrı ve kızaklık oluşturur. Böyle durumlarda bir ortopedi doktoru tarafından mutlaka tedavi edilmeniz gerekir.

Diz ağrısına ne iyi gelir?

Enfeksiyon engelleyici ilaçlar (Steroid Olmayan) dizdeki şişmeyi azaltır ve ağrıları hafifletir. En sık kullanılanı ise genellikle aspirindir. Bu ilaçlar ileride başka problemlere yol açacağından dozajı konusunda mutlaka uzman bir ortopedi doktorundan bilgi almalısınız.

Prp ve Kök Hücre tedavileri diz kapağı ağrılarına gerçekten iyi gelmektedir. Yeni nesil tedavi yöntemlerinden olan bu buluşlar günümüzde ameliyat olmak istemeyen bireylerin ameliyatsız tedavi olmasında etkili bir rol oynamaktadır. Prp bireyden alınan kandan elde edilen trombositlerin hastalıklı bölgeye uygulanması ile yapılır ve kireçlenmelerin ilerlemesinde çok etkilidir. Prp uygulaması için anestezi gerekmez ve hasta aynı gün taburcu olur. Kök hücre tedavisi ise bireyin göbek yağı veya kemiğinden alınan sağlıklık kök hücrelerin toplanarak hastalıklı bölgeye uygulanması ile gerçekleştirilir. Bu tedavileri yaptırmak istiyorsanız ortopedi alanında uzmanlaşmış doktorlara uygulatma konusunda hassas olmanız gerekmektedir.