Diz Ağrısına Ne İyi Gelir?

Bireyler diz ağrılarının en büyük nedeninin kireçlenme olduğunu düşünebilirler. Fakat diz ağrılarının tek sebebi kireçlenme değildir. Dizlerdeki bağların kopması, tendonların zedelenmesi de diz ağrılarının nedenlerindendir.

Diz Ağrısına Ne İyi Gelir

Diz ağrısına ne iyi gelir? Ağrılarınız artmaya başladığında ilk yapmamız gereken dinlenmemiz. Dinlenmek diz ağrısına iyi gelir. Ağrıyan bölgeye soğuk veya sıcak uygulamak yapmak istiyorsanız ilk terciğiniz soğuk uygulama yapmak olsun. Ağrılarınız arttığında kendinizi daha fazla yormayın ve mutlaka dinleninin. Dizlerinizin ağrısı çok şiddetli değilse ve daha da ilerlememesi için önceden önlem almak isterseniz kendinize egzersiz zamanı belirleyin ve iyileşme programına yavaşça başlayın. Düşme risklerini azaltmak içinde düz zeminlerde yürüyüş yapın.

Diz ağrısına ne iyi gelir? Özellikle aşırı kilo dizlere fazla yüklenmeye sebep olur. Diz ağrısı oluşturur. Diz ağrıları uzun süre hareketsiz kalan bireylerin en çok karşılaştığı rahatsızlıklardandır. Bu yüzden yediklerimize dikkat ederek, kilo vererek diz ağrısı tedavi edilebilir.

Diz ağrısına ne iyi gelir? Tendonların ve bağların eklem üzerinde rahatça kaymasını sağlayan dokulara bursit denilmektedir. Bazı yaralanmalarda ve darbelerde bursitler zarar görür ve iltihap meydana gelir. Buda dizde şişme ağrı ve kızaklık oluşturur. Böyle durumlarda bir ortopedi doktoru tarafından mutlaka tedavi edilmeniz gerekir.

Diz ağrısına ne iyi gelir?

Enfeksiyon engelleyici ilaçlar (Steroid Olmayan) dizdeki şişmeyi azaltır ve ağrıları hafifletir. En sık kullanılanı ise genellikle aspirindir. Bu ilaçlar ileride başka problemlere yol açacağından dozajı konusunda mutlaka uzman bir ortopedi doktorundan bilgi almalısınız.

acil ortopedi