Golfçü Dirseği

Golfçü dirseği, dirseğin iç kısmında yer alan kemik çıkıntısında ağrı ve hassasiyet ile hissedilen bir rahatsızlıktır. Dirsek eklemi, kolun üst kısmındaki humerus ile alt kısmındaki ulna kemiği arasında yer almaktadır. Humerusun altındaki kemik çıkıntılara epikondil adı veri

Radius Kırığı

Radius kırığı genellikle ileri yaştaki hastalarda görülmektedir. Ön kol ekleminin bir parçası olan Radius kemiği, karpal kemiklere destek sağlamaktadır. Radius kırığı çoğunlukla kadınlarda görülmektedir. Radius kemiği üst ucunda, gövdede veya alt kısmında oluşacak kırıklar

Dirsek Kırığı

Dirsek kırığı, dirsek eklemi vücudun en karmaşık eklerinden biridir. Dirsek kırıkları ise, el üzerine şiddetli şekilde düşme, dirseğe gelen direkt darbeler ve yaralanmalar sonucunda oluşur. Bu tip travmalarda kırık oluşmasa dahi incinme, bağ kopmaları ve çıkıklar oluşabilir.

Dirsek Ağrısı Tedavisi

Dirsek ağrısı olması durumunda ; Spor bir yana, yemek yemek, araba kullanmak, bir şeyi yerinden kaldırmak gibi basit hareketlerde bile ağrı sahibi olan hastayı kısıtlamaktadır. Elin bir nesneyi kavraması veya kaldırması ile dirseğin dışa bakan yan kısmında oluşan aşırı ağrı

Tenisçi Dirseği

Tenisçi dirseği, dirseğin dış kısmındaki kemik çıkıntısında ağrı ve hassasiyet ile karakterize bir hastalıktır. Bu hastalık, elin ve bileğin düz tutulmasına yardımcı olan ön kol kaslarının aşırı kullanılmasından kaynaklanır. Bu kasların aşırı kullanımlarında kirişler lateral