Ortopedist Doktor

Ortopedist doktor (bazen ortopedi doktorları veya ortopedi cerrahları olarak da adlandırılır) kemiklerinize, eklemlerinize, bağlarınıza, sinirlerinize ve tendonlarınıza (kemikleri ve eklemleri birbirine bağlayan doku) bakmaya odaklanan doktorlardır. Vücudunuzun bu kısımlarına aynı zamanda "kas-iskelet sistemi" adı verilir.

ortopedist doktor

Ortopedist Doktor Ne Yapar?

Spor veya fiziksel aktiviteden kaynaklanan yaralanmaları teşhis etmek ve tedavi eder. Artrit veya osteoporoz gibi genellikle zamanla kötüleşen durumları yönetmenize yardımcı olur; ve bir kas veya eklemi çok sık kullanmaktan kaynaklanan ağrı ve rahatsızlığı önlemenize yardımcı olur ("aşırı kullanım yaralanmaları" olarak da adlandırılır).

Ortopedist doktorlar, vücudun aşağıdaki bölümlerinin tedavisinde uzmanlaşmıştır.

• El ve bilek
  • Ayak ve ayak bileği
  • Diz
  • Omuz ve dirsek
  • Kalça

Ortopedist doktorların kemik ve eklem sorunlarını tedavi etmek için her zaman ameliyat önerdikleri halk arasındaki ciddi bir yanılgıdır. Avrasya Ortopedi Merkezindeki ortopedist doktorlarımız için ameliyat çoğu zaman son çaredir.

Son çare olmayan durumlarda ortopedist doktor büyük olasılıkla aşağıdaki gibi cerrahi olmayan tedavileri önerecektir.

• Dinlenme
  • Fizik tedavi veya rehabilitasyon
  • İlaçlar / enjeksiyonlar
  • Yaşam tarzı değişikliği (doktorunuz yaralanma riski olmayan başka aktiviteler bulmanıza yardım eder)
  • Eswt Tedavisi
  • Ozon Terapi

Ortopedist Doktora Neden Muayene Oluruz?

Birçok kişi fiziksel aktivite veya spordan kaynaklanan ağrı veya yaralanmalar için ortopedi doktorlarına başvurur. Örneğin, bir dağ bisikletçisiyseniz ve diziniz ağrıyorsa, diz problemlerini tedavi etmede uzman olan bir ortopedi doktoruna görünmeniz faydalı olacaktır.

Ortopedist doktor, spor yaralanmalarının ötesinde çok çeşitli sorunları tedavi eder. İnsanlar bu problemlerin tedavi için ortopedi doktorlarına başvururlar.

• Eklem ağrısı
  • Kireçlenme
  • Kırık kemikler
  • Yırtık bağlar
  • Kas ağrısı
  • Şişme ve Burkulmalar
  • İş Kazaları
  • Kemik Tümörleri

Ortopedist doktorlarımız, fizyoterapistlerimiz, hemşirelerimiz ve idari personelimiz ile beraber tedavinizi planlamak için hizmetinizdeyiz.

acil ortopedi