Konsantre Büyüme Faktörü (CGF) Nedir?

“C.G.F” Daha önce hiç duymamış olabilirsiniz. Konsaltre büyüme faktörü inanılmaz bir kireçlenme tedavisidir. Hücrelerin ayrılması ve sağlıklı hücrelerin toplanması ile elde edilen bir maddedir. CGF birçok araştırmacı tarafından tüm kuşakların sağlığına faydalı bir kattı olarak kabul edilmektedir?

Cgf Nedir

Her hücre yaklaşık 20 saatte bir iki yeni hücreye dönüşür. CGF hızlı üreme hızını artırarak eklemlerimizde bulunan sağlıklı hücrelerin çoğalmasında etkidir.

Deneyler CGF' nin istenemeyen yan etkiler olmadan da hızlı büyümeyi desteklediğini ve hücresel düzeyde protein, enzim ve enerji üretiminden sorumlu olan RNA / DNA işlevlerini geliştirdiği, doku onarımını teşvik ettiği ve hücreleri belirli toksik maddelerden koruduğunu göstermektedir.

Yaşlandıkça vücudumuzdaki hücrelerin kendilerini yenileme hızları azalır. Besmenle ve atık tahliyesi düzenleyen hücre duvarlarının işlevselliği azalır. Bu da birçok kronik ve dejeneratif hastalıklara sebep olabilir.

RNA ve DNA' mız iyi durumda olduğunda vücudumuz besin maddelerini daha verimli kullanabiliyor. CGF-PRP tedavisi ile vücudumuz kireçlenme hastalıklarından kurtulabiliyor ve hastalıkları önleyebiliyor. Eklem bölgelerine uygulanan CGF tedavisi ile hücreler kendilerini onarabilir. Vücudun enerji seviyesi ve canlılığı artar.

CGF Tedavisi insan hücrelerinde hasar görmüş alanların onarılmasına yardımcı olur. Böylece sağlığı korur ve yaşlanma sürecinizi yavaşlatır.

CGF İle Kireçlenme Tedavisi

Avrasya Ortopedi ameliyatsız kireçlenme tedavileri alanında uzman ortopedi ekibinde oluşmaktadır. İnsan sağlığı için geliştirilen ve uygulanmaya başlanan Ozonlu Prp ve Kök Hücre Tedavisi gibi yöntemlerden sonra CGF tedavisi de kireçlenme tedavisi için çok etkili bir yöntemdir. Cgf'' nin uygulandığı bölgede yaşlanma azalır. CGF kanın iyileştirme hızının en etkili olduğu yöntemlerdendir. Diz kireçlenmelerine, omuz, dirsek, el ve ayak bileği kireçlenmelerine uygulanabilmekte ve hiçbir yan etkisi olmamaktadır.

Cgf İle Kireçlenme Tedavisi

Ayrıca bel ve boyun fıtıkları, topuk dikeni, menisküs yaralanmaları ve yırtıkları, eklem ve kas yaralanmaları gibi tedavilerde etkili bir rol oynamaktadır.

acil ortopedi