Kök Hücre Tedavisi Yapan Hastaneler

Kök hücre tedavisi yapan hastaneler kök hücre naklini yapmak için mutlaka bir ameliyathane ve laboratuvar bulundurmalıdır. Steril olmayan ve sağlık koşullarına uygun olmayan yerlerde bu tedavi uygulanmamalı.

Ozonlu Prp

Ozonlu prp yapılabilmesi ve ozonun sağlık alanında kullanılabilmesi için ozon üretim teknolojileri kurulmuştur. Bu teknolojiler sonucunda ozonlu prp yapılacak olan hastalarda işlemin uygulandığı bölgedeki toksinleri atan ve dokunun daha da ileri derece hasar görmesini...

Prp Tedavisi

Prp Tedavisi, kas ve iskelet sistemi rahatsızlıklarının tedavisinde trombositten zengin plazma (PRP) enjeksiyonlarının kullanımı son yıllarda yaygın hale gelmiştir. Halk dili ile kök hücre tedavisi olarak yanlış ifade edilen bu uygulama hastanın kendi kanından elde edilen

Kök Hücre Tedavisi

Şuan Kök Hücre Hastanesi' nde omuz, diz, kalça, dirsek, el ve omuz bileği kireçlenmesi gibi dejeneratif hastalıklar tedavi edilebilir. Ayrıca kök hücreler kemiğe bağlı yaralanmaların da tedavisinde kullanılabilir.

Kök Hücre Nedir?

Kök hücreler büyüme sırasında vücutta birçok farklı hücre tipinde gelişme potansiyeline sahiptir. Pek çok dokuda iç onarım sistemi olarak hizmet ederler. Hücreleri yenilemek için sınırsız olarak bölünürler ve hastalıklı bölgeyi iyileştirirler. Buna yara olan bölgenin iyileşm

Diz Kapağı Ağrısı

Diz kapağı ağrısı hemen hemen her bireyin karşılaşabileceği sağlık problemlerindendir. Çoğu birey diz ağrılarının gelip geçici olduğunu düşünür. Ağrılar kendiliğinden geçer fakat bu ileride tekrarlamayacağı anlamına gelmez.

Tercihler