Total Eklem Değiştirme Cerrahisi Nedir?

Total eklem protezi ameliyatı, ciddi kalça ve diz ağrıları ile ilgilenen hastalarda en başarılı yöntemlerden biridir. Ameliyatın amacı, ağrıyı hafifletmek ve eklemin normal çalışmasını sağlamak ve hastanın normal aktivitelerini sürdürmesine yardımcı olmaktır.

Ön Kalça Protezi

Anterior (Ön) Kalça Protezi

Son birkaç yılda tedavi seçeneklerinde, implantlarda ve minimal invaziv tekniklerde büyük ilerlemeler kaydedilmiştir. Anterior kalça protezi gibi eklem değiştirme ameliyatlarında en son teknik, sonuçta çarpıcı bir iyileşme ile sonuçlanmıştır.

Direkt Anterior Yaklaşım Kalça Protezi Cerrahisi Nedir?

Direkt Anterior Kalça Protezi, kalça eklemini  kas veya tendonları kesmeden değiştirmek için yapılan minimal invaziv bir kalça ameliyatıdır. Geleneksel kalça protezi kalça eklemine erişmek için ana kasları kesmeyi içerir. Normal olarak, geleneksel bir kalça protezinden sonra, cerrahınız kesilen kaslarının iyileşmesini sağlamak için kalça önlemleri hakkında talimatlar verecektir.

Bununla birlikte, anterior (ön) kalça protezi hastalarında, kaslar kesilmediği için kalça önlemlerine gerek yoktur.

Anterior (ön) kalça protezinin avantajları şunlardır:

• Ameliyat sonrası daha az ağrı
  • Minimal yumuşak doku travması
  • Küçük insizyon
  • Daha az yara izi
  • Minimal kan kaybı
  • Daha kısa ameliyat süresi
  • Daha hızlı kurtarma
  • Erken mobilizasyon
  • Ameliyat sonrası daha az kısıtlamalar
  • Normal aktivitelere daha hızlı geri dönüş
  • Kısa süre hastanede kalış